دانلود جدیدترین نرم افزار ها و فایل های درسی و غیر درسی,فایل معلم,
دسته بندی محصولات
کانال فایل معلم

اطلاعیه فروشگاه

در فروشگاه فایل معلم جدیدترین و ارزونترین فایل های شما معلمان عزیز را قرار میدم و با کمی دقت خواهید فهمید با کیفیت ترین و ارزانترین فایل ها فقط در فروشگاه فایل معلم موجود هست درصورت بروز هر گونه مشکل از بالا گزینه پیگیری سفارش را کلیک نمایید

عنوان گزارش تخصصی : ارائه راهکار ها و تجربیات مدون در رابطه با بهینه سازی وظایف و مسئولیت های راهبران آموزشی مدارس

عنوان گزارش تخصصی : ارائه راهکار ها و تجربیات مدون در رابطه با  بهینه سازی وظایف و مسئولیت های راهبران آموزشی مدارس

عنوان گزارش تخصصی :

ارائه راهکار ها و تجربیات مدون در رابطه با  بهینه سازی وظایف و مسئولیت های راهبران آموزشی مدارس

تعداد صفحات فایل 130 صفحه

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

قسمتی از فایل

 چکیده

با نگاهی گذرا در می یابیم که راهبر آموزشی نه تنها در ثبت مشخصات و نمرات دانش آموزان نقش اصلی را دارند بلکه در کلیه امورات هر واحد آموزشی مانند ثبت کلیه مشخصات,کلیه عوامل مدرسه , تنظیم برنامه هاو پیگیری بخشنامه ها گرفته تا دیگر موارد را گاهی در نقش راهنما یا گاهه کلا به دوش می کشد

  اگر خوب دقت شودو مورد توجه قرار گیرد تمام امورات در هر واحد آموزشی به کادر دفتری آموزشگاه ختم می شود.حال آنکه نیروی دفتری در مدارس بسیار کم است ودر آموزشگاه هایی که دانش آموز کمتری دارند نیروی دفتری تعلق نمی گیرد به مدارسی که این نیروی داده می شود . در سال تحصیلی 95 راهبر آموزشی پست ناشناخته جهت تمام کارکنان یک واحد آموزشی است که کماکان کلیه کارکنان و افراد آموزشی برای انجام فعالیت های اداری و دفتری نیازمند این پست سازمانی مهم هستند..لذا این موارد در آموزشگاهی مورد توجه قرار گرفته و می توان در این راستا تامل نموداینجانب تصمیم گرفتم راهکار ها و روش های انجام بهینه وظایف خود را در قالب اقدام پژوهی انجام داده و آن را در اختیار همکاران عزیزم قرار دهم . شاید بتواند در جهت پیشبرد اهداف آموزشی و سند تحول بنیادین موثر واقع شود.

مقدمه

وقتی در شرح وظایف راهبران آموزشی می نگریم می بینیم که یک راهبر آموزشی باید با تمام کارکنان از رئیس مدرسه گرفته تا پایین ترین پست که در مدارس موجود است همکاری کند . تا چند وقت پیش که نام راهبر آموزشی در مدارس نامی نا آشنا بود جایگاهی نداشت و در هر مرحله که افزایشی اتفاق می افتاد دفتر داران جایگاهی نداشتند. هم اکنون به گونه ای شده که لااقل بتواند به این قشر هم توجه شود.تجربیات خدمت در نظام آموزش و پرورش به بنده آموخت که چگونه به یک واحد آموزشی باید توجه شود تا هیچ گونه از برنامه ها یک سال  تحصیلی عقب نمانم . چرا در یک واحد آموزشی اگر خوب توجه کرد اکثر بارها بر روی راهبر آموزشی آموزشگاه است.این یک کلاس نیست بلکه یک واقعیت است که در تمام مدارس کشور سایه افکنده است . تهیه کردن بخشنامه ها , ثبت نمودن بخشنامه ها,پیگیری بخشنامه ها و جواب دادن به آنها همگی برعهده مسئول راهبر آموزشی گذاشته شده است.حتی اگر در مواردی هر چند اگر یک بخشنامه به قسمت دیگری ارجاع داده شود پیگیری و پاسخ آن نیز بر عهده راهبر گذاشته شده است . در زمان بر گزاری امتحانات داخلی هماهنگ  نهائی کار یک  راهبر بسیار سنگین است چرا که تهیه و تظیم صورت جلسه برگزاری هر امتحان بر عهده معاون اجرایی است . در بعضی از موارد حتی تکثیر سوالات  و بسته بندی سوالات را نیز از وظایف معاون اجرایی می دانند.حال چرا اینگونه موارد همگی باید بر عهده راهبر آموزشی باشد.. در شرح وظایف یک راهبر به وضوح قید نشده است .

فهرست
چکیده گزارش:
مقدمه گزارش:
بدنه یا متن گزارش:
اهداف
چگونه می توان یک راهبر آموزشی وظیفه شناس شد؟
راهبر آموزشی چه وظایفی دارد؟
راهکارهای پیشنهادی جهت بهبود کار راهبران آموزشی
الف: تغییر نگرش  از سوی مسئولان آموزش و پرورش
ب : استفاده از امکانات و وسایل نقلیه جهت همکاری با راهبرتن
وظایف معاونان اجرایی در مدرسه؟
منابع و مآخذ گزارش:


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 4,000 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
rahbar-amuzeshi_1123201_8058.zip932.3k